Sen då?

5 december 2008 at 19.16 (Fildelning, Politik) (, , , , , , )

Det är möjligt att mitt inlägg från i förrgår missuppfattades något. Jag tror att vad jag gjorde var att ge utlopp för en uppgivenhet som det verkar som flera delar med mig

I en ledare i Expressen undrar Johannes Forssberg vad regeringen tänker göra när fildelningen fortsätter även efter införandet av IPRED-lagen. Hur långt är de beredda att gå egentligen? Den naturliga utvecklingen kommer ju gå mot ett mer anonymt internet med fler krypterade tjänster och anonymitetstjänster.

För övrigt går DVD-försäljningen jättebra.

1 kommentar

  1. Rick Falkvinge (pp) » Gå-med-i-Piratpartiet-dagen idag said,

    […] har uppmärksammat dagen och för budskapet vidare. Det är så många att jag har svårt att hitta på tillräckligt många ord för att ha en länk till var och […]

Kommentera

